Michal Kalman ve Vědě plus Českého rozhlasu mluvil o wellbeingu a studii HBSC

Pátek 1. březen 2024, 12:07 – Text: Lenka Peřinová
  • Jak se měří osobní spokojenost?
  • Na jaká témata se olomoucký tým vědců zaměří?
  • Jaká bude hlavní cílová skupina výzkumu?
  • Jak dlouho budou vědci data sbírat a analyzovat, co z nich vyčtou?
  • Chovají se české děti „zdravěji“ než předchozí generace?
  • Jakým způsobem vědci spolupracují s českými školami?

 

Na tyto otázky odpovídal v pořadu Věda plus redaktorce Renatě Kropáčkové hlavní řešitel projektu z Institutu sociálního zdraví CMTF UP dr. Michal Kalman. Dalšími tématy reportáže byly projekt DigiWELL, studie HBSC a webové stránky Zdravagenerace.cz.

 

Rozhovor poslouchejte (od 13:45:10) zde:

https://program.rozhlas.cz/zaznamy#/plus/38/2024-02-28

 

Badatelé z osmi vědecko-výzkumných pracovišť napříč Českem budou zkoumat vliv digitálních technologií na wellbeing, tedy na celkovou osobní pohodu. Tým kolem Michala Kalmana, akademika z CMTF UP, a studie HBSC (Health Behaviour in School-aged Children) se zaměří především na rozvoj výzkumných aktivit v mezinárodním prostředí.

 

O projektu DigiWELL čtěte zde: https://www.cmtf.upol.cz/nc/zprava/clanek/odstartoval-projekt-digiwell-cast-excelentniho-vyzkumu-ve-spolecenskych-vedach-obstara-tym-z-olomou/

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)