Botek Libor

Libor Botek, Th.D.

vizitka

Narozen v roce 1964.

Granty

Jako řešitel:

  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2010_005; hl. řešitel: Libor Botek, Svátostná disciplína katolické církve, KCP 2010
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2011_003; hl. řešitel: Libor Botek, Disciplína svátosti svěcení, KCP 2011
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2014_010; hl. řešitel: Libor Botek, Vybrané otázky manželského práva, KCP 2014

Jako spoluřešitel:

  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2012_007; hl. řešitel: Damián Němec, Mezinárodní konference Propuštění z duchovního stavu, KCP 2012
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2012_004; hl. řešitel: Monika MENKE; Trestání mravnostních deliktů duchovních, KCP 2012
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2013_012; hl. řešitel: Damián NĚMEC; Partikulární právo arcidiecéze olomoucké a diecéze ostravsko-opavské, KCP 2013
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2016_005; hl. řešitel: Monika Menke, Změny v manželském právu po biskupské synodě 2015, KCP 2016
  • Projekty IGA - Studentská grantová soutěž UP Olomouc: CMTF_2017_002; hl. řešitel: Monika Menke, Ekumenický rozměr liturgických a kanonickoprávních norem v kontextu církevních dějin, KCP 2017

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)