Mgr. VERONIKA ČERNUŠKOVÁ, Ph.D.

Avatar
Contact

585637201

Katedra biblických věd

CM teologická fakulta

Univerzitní 22

5.18

odborný asistent

Functions & membership in academic & non academic bodies:

Vědecká společnost

  • Patristická společnost ČR (člen, 2009–)
  • Association Internationale d'Études Patristiques (člen, 2012–)
  • Jednota klasických filologů (člen, 2002–)
KNIHA - CELEK
Chalupa P., Černušková V., Plátová J., Tichý L. Žalmy I. Žalm 1-40 podle řeckého překladu Septuaginty. 2019.
Havrda M., Černušková V., Plátová J., Šedina M. Klement Alexandrijský: Stromata VIII (Liber logicus). Rejstříky ke Stromatům I-VII. 2017.
Černušková V., Chalupa P. Kniha Ester. 2016.
ČERNUŠKOVÁ V., PLÁTOVÁ J. Klement Alexandrijský. Stromata VII. 2011.
KAPITOLA V KNIZE
ŠEDINA M., Černušková V. Klement Alexandrijský, Stromata IV. Klement Alexandrijský, Stromata IV. 2008.
Klement Alexandrijský, Stromata II-III. In Plátová J., Černušková V. (Eds.) Klement Alexandrijský, Stromata II-III. 2006.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Černušková V. Patristická konference 2015. 2015.
Hušek V., Černušková V., Plátová J. COLLOQUIUM CLEMENTINUM II, Clement’s Biblical Exegesis. 2014.
Černušková V., Plátová J., Pacner S. Apoštol Pavel a Písmo. 2009.
Ostatní odborná publikace (RIV)

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)