Mgr. Veronika Müllerová

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

 

Katedra komunikace

CM teologická fakulta

Asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
Konzultace po předběžné domluvě e-mailem.
ČLÁNEK
Müllerová V., Franc J. Papežství v digitální éře: konec imperativu. Studia Theologica-Czech Republic. 2022.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Sedláková R., Müllerová V., Franc J. Digital religion - online spirituality. 2022.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Příprava bak. projektu - prakt. část KMS/VEBPP ZS 0
Příprava bak. projektu - teoret. část KMS/VEBPT ZS 0
Ateliér audiovizuální tvorby KMS/KEAUD LS Cv 9
A - Dějiny a střety kultur KMS/KEDSK ZS Cv 30
C - Křesťanství v postmoderním světě KMS/KEKSS LS 10
C - Křesťanství v postmoderním světě KMS/KEKSS LS Se 10
Propedeut. sem. k dist. stud. teologie ISZ/MTPDS ZS Se 0
Ateliér grafiky KMS/PEAGR ZS Cv 9
Ateliér multimediální tvorby KMS/PEAMU ZS Cv 6
Ateliér audiovizuální tvorby KMS/PEAUD LS Cv 7
A - Dějiny a střety kultur KMS/PEDSK ZS Cv 28
C - Křesťanství v postmoderním světě KMS/PEKSS LS Se 10
C - Křesťanství v postmoderním světě KMS/PEKSS LS 10
Ateliér grafiky KMS/KEAGR ZS Cv 9
Ateliér multimediální tvorby KMS/KEAMU ZS Cv 9
Úvod do studia KMS/PEUDS ZS 3
Úvod do studia KMS/KEUDS ZS 3

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)