Mgr. Alžběta Cajthamlová

Vzdělání

1997–2004 Internationale Akademie für Philosophie in Fürstentum Liechtenstein (IAP), studium filosofie a psychologie – 2000 Bc.
2010–2015

Filosofická fakulta UP Olomouc, obor Německá filologie, Mgr.

Praxe

1995–1996  ZŠ Nižná Brána Kežmarok, Slovensko, učitelka německého jazyka
2003–2007 Hoval AG, Vaduz, Lichtenštejnsko, překladatelka a tlumočnice
2010 Meopta – optika, s.r.o, Přerov, account executive
2015–   CMTF UP Olomouc, lektorka německého jazyka
2019–     U3V UP Olomouc, lektorka německého jazyka

 

Jazykové kurzy

10/2004 – 03/2005  Französisch für Anfänger, Erwachsenebildung Stein–Egerta, Schaan, Lichtenštejnsko
09/2005 – 11/2005  Deutsch für Fremdsprachige, Fortgeschrittene – Grammatik, Erwachsenebildung Stein–Egerta, Schaan, Lichtenštejnsko
09/2005 – 12/2005 Deutsch für Fremdsprachige, Fortgeschrittene – Konversation, Erwachsenebildung Stein–Egerta, Schaan, Lichtenštejnsko
09/2009 – 06/2010 Kurz GZ B2, Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Olomouc, Goethe–Zertifikat B2
2015 – 2020 Metodicko–didaktické semináře Huber Verlag, Vědecká knihovna Olomouc, Goethe Institut

 

Studijní pobyty

11/1996 –12/1996 Universität Salzburg, Deutsch als Fremdsprache, Mittelstufe IA
06/1996 – 07/1997 Studijní cesta po středozápadě USA

 

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)