Teologická fakulta otevírá pro studenty z celé univerzity online kurz perštiny a arabštiny

Středa 14. září 2022, 11:00 – Text: Lenka Peřinová
  • Věděli jste, že arabsky mluví 300 miliónů obyvatel naší planety, a že slova jako papuče, šála nebo tulipán přišla do češtiny z perštiny?
  • Chcete zvládnout základy těchto exotických jazyků?
  • Přihlaste se do céčkového předmětu on-line!

 

Cyrilometodějská teologická fakulta UP otevírá online kurz perštiny a arabštiny pro začátečníky, který bude vyučovat rodilý mluvčí s mnohaletou praxí Ehsan Ghassem Ghabool z Ferdousího univerzity, se kterou CMTF UP dlouhodobě spolupracuje.

Céčkový předmět najdou zájemci ve STAGu pod zkratkou KMS/PFPER a KMS/PARL1.

„Kurz je určen studentům všech studijních programů, kteří se ve své praxi chtějí věnovat tématům spojeným s Blízkým východem, například studentům práva, historie, filozofie, lingvistiky nebo medicíny,“ uvedl vedoucí garantující katedry komunikačních studií doc. Jaroslav Franc.

Výuka bude probíhat online formou 2x týdně v celkovém rozsahu 5 vyučovacích hodin, vedena bude v angličtině. Lektor bude v druhé polovině semestru přítomen v Olomouci.

Kurzy startují brzy!

  • Perština začíná v pondělí 26. září 2022, bude vždy v pondělí a ve čtvrtek. KMS/PFPER

  • Arabština začíná v sobotu 1. října 2022, bude vždy ve středu a v sobotu. KMS/PARL1

Upoutávky:

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)