Kvalifikační práce

Návod na založení podkladu pro zadání tématu VŠKP.

Dokument ke stažení ZDE

Student – podklad pro zadání tématu VŠKP

!!! NUTNÉ !!! Nastavit všechna potřebná upozornění v portálu STAGu v sekci Notifikace týkající se témat VŠKP.

1. Zadat nové téma

POZOR: Student si může registrovat maximálně jedno téma VŠKP.

  • Veškerý text vepisujte přímo do formuláře STAGu a nepoužívejte Word pro přípravu textu!!! Zamezíte tím vložení speciálních znaků Wordu, které následné znemožňují práci s podkladem.

  • Po celou dobu vypracovávání podkladu ponechte Stav schvalování podkladu: Studentem založen podklad VŠKP. Můžete se k němu volně dle potřeby vracet a editovat jej. Nenastavujte podklad do stavu Studentem dopracován podklad VŠKP dokud si nejste zcela jisti, že již je vše v pořádku a chcete podklad odeslat vedoucímu práce ke schválení!!!

  • I přesto, že podklad je ve stavu schvalování Studentem založen podklad VŠKP, vedoucí práce na něj může nahlížet a popřípadě studentovi „mimo protokol“ poradit změny k dopracování.
  • Dokud je podklad stále ve stavu Studentem založen podklad VŠKP, může jej student kdykoliv odstranit a zadat nový.

  • Jakmile je student přesvědčen, že podklad je natolik dopracován, že jej již může předložit ke schválení, nastaví Stav schvalování: Studentem dopracován podklad VŠKP a Uložit.

Student by si měl velmi dobře rozmyslet, jestli chce podklad překlopit do stavu Studentem dopracován podklad VŠKP, jelikož po změně stavu na Studentem dopracován podklad VŠKP, ztrácí možnost provést jakýkoli zásah do podkladu. Dále již do něj může zasáhnout jen vedoucí práce nebo studijní referentka. Systém odešle notifikaci vedoucímu práce s výzvou ke schválení podkladu VŠKP.

Po schválení podkladu vedoucím práce schvaluje podklad i garant oboru*. Pokud oba téma schválí, dostane student notifikaci o tom, že téma je schválené.

Nic dalšího není ze strany studenta potřeba provádět. Student nic netiskne a nic nikam nenosí.

Téma VŠKP je tímto pro studenta závazné.

 

2. Oprava/smazání zamítnutého tématu

  • Pokud vedoucí práce nebo garant oboru* zamítnou téma, student dostane notifikaci o této události.
  • Téma je podsvíceno růžově a zobrazí se i možnost Odstranit téma a tedy zadat téma nové

  • Student provede změny požadované vedoucím práce nebo garantem oboru* uvedené v poznámce a klikne na Uložit.

  • Následně je student upozorněn, že schvalovací proces se vrací na začátek a tedy bude muset později podklad znovu přepnout do stavu Studentem dopracován podklad VŠKP.

  • POZOR!!! Teprve tedy po uložení změn provedených v podkladu je studentovi umožněna změna stavu podkladu na Studentem dopracován podklad VŠKP. Student nastaví Studentem dopracován podklad VŠKP a znovu klikne na Uložit. V tuto chvíli je odeslána notifikace vedoucímu práce, že má opravené téma připraveno ke schválení.
  • Aktuální stav schvalování zjistí student v informačním řádku, viz obr. níže.

Po schválení Tématu VŠKP posledním schvalovatelem v procesu tj. garantem oboru*, přijde studentovi notifikace s informací o schválení tématu.

Notifikace o ukončení schvalovacího procesu je zaslána studijní referentce, která následně podklad zpracuje ve STAGu.

3. Změna již jednou kompletně schváleného tématu

Změna tématu schváleného vedoucím práce i garantem oboru* podléhá žádosti. Žádost podává student po projednání s vedoucím práce garantovi oboru*, přiměřeně v ní argumentuje potřebu změny tématu a její důvod. Na základě žádosti schválené vedoucím práce a garantem oboru* studijní oddělení odstraní staré téma a otevře studentovi prostor pro nové zadání. Postup založení nového tématu je totožný jako postup uvedený výše.

 


* „Garant oboru“ - ačkoli se jedná o garanta nového studijního programu, STAG používá staré označení „obor“, tedy označení v návodu „garant oboru“ odpovídá novému „garant programu“


Informace k závěrečným pracím na CMTF UP

Způsob zadávání a odevzdávání závěrečných prací na CMTF

  1. Pravidla pro zadávání a odevzdávání závěrečných (dále jen „ZP“) se řídí čl. 26 a čl. 44 SZŘ a čl. 6 RŘ a údaje o ZP normou pro ZP na UP. Bakalářskou prací se rozumí rovněž bakalářský projekt, jestliže jeho užití povoluje příslušná akreditace nebo schválení studijního programu.

 

  1. Zadávání a schvalování ZP na CMTF se řídí normou pro ZP a příslušností ke SP studujícího. Za evidenci ZP v IS STAG odpovídá pracoviště garanta SP a studijní oddělení.

 

  1. Seznam odpovědných pracovišť pro odevzdání Údajů o bakalářské nebo diplomové práci:
Studijní program   Odpovědná osoba
Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci (NMgr.) Mgr. Marie Sovová
Etika a kultura v mediální komunikaci (Bc.) Mgr. Andrea Špičková
Etika a kultura krizové komunikace (NMgr.) Mgr. Andrea Špičková
Katolická teologie (Mgr.)  Radmila Bartoňová
Teologické nauky (Bc., NMgr.)  Romana Seberová
Náboženství se zaměřením na vzdělávání (Bc.)  Romana Seberová
Učitelství náboženství pro základní školy (NMgr.) Romana Seberová
Teologie (NMgr.)  Mgr. Petr Fojtík
Mezinárodní sociální a humanitární práce (Bc.) Adriana Chudobová
Sociální práce (Bc.) Adriana Chudobová
Sociální práce s dětmi a mládeží (Bc.) Adriana Chudobová
Sociální práce - specializace Sociální práce s rodinou (NMgr.)  Adriana Chudobová

 

  1. Veškeré ZP zadávané na CMTF jsou evidovány na úrovni fakulty (pracoviště se zkratkou CMF v IS STAG).

 

  1. Obhajoba ZP může proběhnout až po splnění všech studijních povinností předepsaných pro SP nebo DSP, a to i v případě, že byla odevzdána ještě před jejich splněním. Obhajoba se uskuteční v nejbližším termínu obhajob, který následuje po splnění všech studijních povinností a odevzdání práce.

Náležitosti závěrečných prací

Náležitosti závěrečných prací na CMTF

  1. ZP na CMTF jsou psány v českém jazyce. Variantně je přípustný slovenský jazyk. ZP v jiném jazyce musí být povolena v akreditaci nebo schválení SP nebo DSP, případně musí možnost užití jiného jazyka vyplývat z jiného předpisu nebo zákona. Užití jiného jazyka u ZP v SP vždy schvaluje garant SP, užití jiného jazyka u ZP v DSP se řídí čl. 44 odst. 2 SZŘ a je schvalováno OR.
  2. ZP na CMTF mají tyto povinné náležitosti:

a) titulní stranu obsahující

  • znak UP, název univerzity a fakulty;
  • název SP (nebo DSP; v případě SP nebo DSP se specializacemi rovněž studovanou specializaci);
  • jméno autora práce;
  • název práce;
  • jméno vedoucího práce, v případě DSP jméno školitele;
  • rok obhajoby;

b) prohlášení autora práce;

c) obsah práce;

d) seznam zkratek, jsou-li v práci užity;

e) odborný text práce zpracovaný a členěný dle oborových zvyklostí;

f) seznam použité literatury a zdrojů;

g) název práce v anglickém jazyce a resumé práce v anglickém jazyce v rozsahu 1–2 normostrany (1800-3600 znaků). Pokud je práce psaná v jiném než českém nebo slovenském jazyce, potom rovněž název práce a resumé v českém jazyce.

  1. Při odevzdávání práce v IS STAG se nadále povinně uvádějí

a) anotace práce v českém nebo slovenském a anglickém jazyce

b) klíčová slova v českém nebo slovenském a anglickém jazyce.

  1. Bakalářská práce má rozsah 30–40 normostran (54–72 tis. znaků); v případě, že se jedná o rozšíření absolventské práce v rámci studia na Caritas–Vyšší odborné škole sociální Olomouc, je rozsah až 60 normostran (108 tis. znaků).
  2. Diplomová práce má rozsah 50–70 normostran (90–126 tis. znaků).
  3. V odůvodněných případech může být rozsah ZP menší nebo větší než doporučený. Odlišný rozsah schvaluje písemně u prací v rámci SP vedoucí ZP. Zároveň vyzve autora ZP, aby tuto skutečnost vhodným způsobem uvedl v úvodu práce.
  4. Do rozsahu ZP se započítávají pouze náležitosti uvedené v odstavci 2 písmenech e) a f).
  5. Při přípravě ZP na CMTF se požívá připravená šablona pro MS Word. V případě přípravy ZP v jiném textovém editoru se vyžaduje zachování stejného formátování, jaké je nastaveno v šabloně. Užití odlišného formátování může v odůvodněných případech povolit vedoucí práce.

 


Seznam odpovědných osob pro odevzdávání kvalifikačních prací

Seznam odpovědných osob pro  odevzdávání údajů o bakalářské nebo diplomové práci

Studenti odevzdávají údaje o bakalářské nebo diplomové práci na příslušném pracovišti podle studijního programu:

 

Studijní program

Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci (NMgr.)

Etika a kultura v mediální komunikaci (Bc.)

Etika a kultura krizové komunikace (NMgr.)

Katolická teologie (Mgr.)

Teologické nauky (Bc., NMgr.)

Náboženství se zaměřením na vzdělávání (Bc.)

Učitelství náboženství pro základní školy (NMgr.)

Teologie (NMgr.)

Mezinárodní sociální a humanitární práce (Bc.)

Sociální práce (Bc.)

Sociální práce s dětmi a mládeží (Bc.)

Sociální práce - specializace Sociální práce s rodinou (NMgr.)

Pověřená osoba

Mgr. Marie Sovová

Mgr. Andrea Špičková

Mgr. Andrea Špičková

Radmila Bartoňová

Romana Seberová

Romana Seberová

Romana Seberová

Mgr. Petr Fojtík

Adriana Chudobová

Adriana Chudobová

Adriana Chudobová

Adriana Chudobová

Náležitosti k zadání, psaní a odevzdání bakalářské nebo diplomové práce podrobně řeší Směrnice k realizaci studijních programů, programů celoživotního vzdělávání a rigorózního řízení na CMTF UP v Olomouci  (CMTF-B-25_02), která je umístěna na úřední desce CMTF UP.


 


Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)