Volby do Akademického senátu Univerzity Palackého v Olomouci na Cyrilometodějské teologické fakultě

Středa 24. květen 2023, 13:07 – Text: Lenka Peřinová

Opakované hlasování ve volbách do Akademického senátu Univerzity Palackého v Olomouci na Cyrilometodějské teologické fakultě proběhne dle následujícího harmonogramu:

Zahájení elektronického hlasování   22. 5. 2023, 12:00
Ukončení elektronického hlasování 30. 5. 2023, 12:00
Vyhlášení výsledků voleb do 30. 5. 2023
Lhůta pro podávání stížností na průběh voleb do 1. 6. 2023

Kandidáti z řad akademických pracovníků

jméno

rok narození

pracoviště

Fiedler, Eduard, Mgr. et Mgr., Ph.D.

1991

Katedra filosofie a patrologie

Franc, Jaroslav, doc. Mgr. et Mgr., Th.D.

1976

Katedra Katedra komunikačních studií

Hlinka, Vít, Mgr., Th.D.

1979

Katedra církevních dějin a církevního práva

 Jonová, Jitka, doc., PhDr., Th.D.

1981

Katedra církevních dějin a církevního práva

Matulayová, Tatiana, PaedDr., Ph.D.

1972

Katedra křesťanské sociální práce

Menke, Monika, ThLic., Mgr., Th.D.

1975

Katedra církevních dějin a církevního práva

 

Kandidáti z řad studentů

jméno

rok narození

studijní program, ročník studia

Mocek, Petr, Mgr.

1996

Křesťanské myšlení, 2. ročník

Zobal, Tomáš

2001

Etika a kultura v mediální komunikaci, 1. ročník

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)