Chcete vést tým? Umíte jej vést k cíli? Držíte si své hranice? Disponujete organizačními schopnostmi? Máte přesvědčení, stejně jako my, že je seniorům a lidem potýkajícím se s nemocí je nejlépe v domácím prostředí?
Pak máme pro Vás pracovní nabídku v pečovatelské službě Charity Olomouc!
Vaší denní náplní bude:
- vedení týmu pečovatelek
- metodické vedení týmu
- plánování a organizování služby
- řešení krizových situací
- jednání se zájemci o službu
- jednání s rodinami uživatelů
- zabezpečení sociální agendy a souvisejících dokumentů
k tomu nutně potřebujete:
- VOŠ nebo VŠ sociálního zaměření dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění
- základní orientace v sociální oblasti včetně legislativy
- manažerské dovednosti
- komunikační dovednosti směrem ke kolegům, uživatelům a úřadům
- organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost
- psychickou odolnost, asertivitu, odolnost vůči stresovým situacím
- uživatelskou znalost na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- otevřené a lidské jednání s pracovníky i uživateli
- řidičský průkaz B - aktivní řidič
můžete získat:
- podpůrný pracovní tým
- pestrou, kreativní a různorodou práci
- podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- pravidelnou supervizi
- duchovní podporu
- zázemí stabilní neziskové organizace
- práci na plný úvazek
- benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, duchovní cvičení, sick day aj.)
- průměrnou měsíční mzdu 27.000 Kč
Žádosti se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 29. června na adresu: renata.vidrasova@olomouc.charita.cz. Do předmětu e-mailu uveďte "výběrové řízení a název pracovní pozice".